23 maja

Wielki powrót


Pomimo dłuższej nieobecności, witamy ponownie w Naszym zakręconym świecie :)

💓💓💓


Muszę przyznać, że ostatni rok był dla Nas czasem nieoczekiwanych zmian. Dlaczego? Otóż dlatego, że powróciłam do pracy po ponad dwuletniej przerwie. Decyzja o tym zapadła z dnia na dzień. Tak spontanicznie, niespodziewanie. Oczywiście w głowie miałam mnóstwo znaków zapytania. Targały mną różne, przeróżne obawy, czy powinnam, czy też nie. Z jednej strony chciałam, z drugiej się bałam. I tak mogłabym w kółko. Pomimo tego całego strachu, który mnie przepełniał, postanowiłam spróbować. I wiecie co, wcale nie żałuję 😉.


MAMA 

Każda Mama, która spędza ze swoim dzieckiem prawie 24h na dobę, wie, jak  trudno jest się rozstać z Maluchem nawet na chwilę.  Z jednej strony bardzo chciałam wrócić do pracy, której naprawdę mi brakowało. Z drugiej strony  bałam się tego kilkugodzinnego rozstania z Jasiem. Pragnęłam być  z Nim w domu, bawić się, obserwować, jak z każdym dniem nabiera nowych umiejętności. Zastanawiałam się, czy decyzja, którą podjęłam jest słuszna? Zastanawiałam się, czy Dziadek (tak, tak, Dziadek), który będzie  opiekował się Jasiem, da sobie ze wszystkim radę? Czy ja poradzę sobie z rozłąką? Było trochę tych obaw w mojej głowie. Z czasem okazało się, że niepotrzebnych, bo... Dziadek sprawdził się w 100%, a nawet lepiej. Stanął na wysokości zadania. Stał się Jasia najlepszym przyjacielem i to było dla mnie najważniejsze😊.


To jest tylko wstęp do tego, co się u Nas działo. Było tego naprawdę sporo...
Zachęcam Was do czytania bloga i śledzenia  kolejnych postów.
Życzę wszystkim miłego dnia. My, jak to my, zaczęliśmy go - jak prawie codziennie - tanecznym krokiem😂.
Pozdrawiamy
 💓







5 komentarzy:

  1. Życzę w takim razie dużo, dużo owocnej weny po powrocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam wszystko w życiu tak, żeby pracowac w domu, dzięki czemu mam czas dla dzieci i zarabiam pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja z kolei nie wyobrażam sobie pracy w domu. Uwielbiam swój zawód i pracę z dziećmi /młodzieżą.

      Usuń
  3. Tak kierowałam swoją karierą, aby móc swobodnie pracować w domu. Na tę chwilę mi się to udaje, z czego jestem dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak ważnego kroku. To jest znacząca zmiana w domu, rodzinie i dla mamy i dla dziecka. Będzie dobrze, warto myśleć pozytywnie.
    Sama przechodziłam coś podobnego w zeszłym roku. Jednak ja z dwójką i młodszy szedł do żłobka. Jednak okazało się, że wszystko poszło bardzo dobrze i syn uwielbia swój żłobek i nie chce z niego wychodzić. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jasiovo , Blogger